Sjukgymnastbesök

Nu har jag äntligen fått lite hjälp.
Jag fick ett foglossningsbälte, sen ska de fixa iläggssulor till mig då jag har en nerv i kläm i foten.
Sen så kom det in en karl och knäckte hela övre delen av ryggen på mig.
Det bara rasslade till.
Nästan hela övre delen av ryggen är helt paj, sjukt spänd och låst.
Fick även höra att några av mina krämpor var typiska dansåkommor.
Att de som dansar mycket och håller den typen av hållning får problem på just de ställerna i ryggen.
Tji fick jag för att hålla igång och röra på mig :P
Jag passade på att hasa mig till gallerian på stan när jag ändå var nere i centrum också.
Köpte julklapp till mamma och Jens.
Jag köpte även ett plagg till bebisen, jag har funderat länge på vad han ska få åka hem från bb i. Av någon anledning är det väldigt viktigt för mig. Jag vill ha något som man kan spara och som är lagom fint och varmt till vintern.
Jag hittade till slut vad jag letade efter!
Jag stod och velade mellan två outfits men det blev en grå mjuk dress.
Det andra var en naturfärgad body med brunrutiga byxor och en lite väst. Men det kändes som för krångligt att trassla av och på för att det skulle vara bra första tiden.
Den här blev det iaf, tyckte den var väldigt söt. Storlek 50 men ser ganska stor ut.
199 kr kostade den på kappahl. Precis sådär lagom fin så den kan sparas och tas fram när han blir stor och kika på hur liten han var när han kom till oss :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Väldigt söt overall!!

2011-11-30 @ 16:17:49
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken söt overall! :)



Hittade din blogg i "Beräknade bebisar 2012 gruppen"

2011-12-03 @ 08:31:31
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0