Sammandragningar

Mjahapp nu har de slutat kännas.
Det enda sättet jag vet att jag har en är oftast att jag känner att magen är hård.
Förr så kändes de ju ordentligt och ibland gjorde de ju lite ont.
Hoppas att jag känner ordentligt när jag ska föda iaf, så det inte blir så att jag går hemma och tror att det inte dragit igång. Just med tanke på att vi har typ en timme till sjukhuset vore det ju inte så himla skoj om det går för långt innan jag upptäcker det.
Men de flesta säger att det inte kommer bli så för att det gör så jävla ont.
Men jag brukar inte ha så väldigt ont när alla andra ligger och vrålar på golvet i samma situation.
När det kommer från min kropp och jag vet anledningen så dämpas det väldigt mycket för mig.
Tex när jag kom in på akuten en gång för ont i magen, sa jag till hon i receptionen att jag hade lite ont i magen. Jag fick sätta mig ner och till slut höll jag på att glida av stolen för att kroppen tyckte det var så jobbigt. Men jag hade inte så ont. Det visade sig att blindtarmen höll på att spricka och det blev akut operation.
Kroppen reagerar men jag får inte ont på samma sätt som andra.
Men det slutar väl säkert med att jag har så jäkla ont så att jag skriker jag med, spännande att se vad som kommer hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0