Saker som saknas!

Det är fortfarande lite saker kvar som vi behöver skaffa till lilla bebisen.
  • Skötväska
  • Skötbädd
  • Täcke & kudde till vagnen
  • Babygym
Det börjar ju bli lite bråttom nu egentligen, iaf med skötbädden och täcket.
Det andra kan man ju köpa senare.
Jens ska skruva ihop skötbordet snart också så det blir klart, jag ska även köpa lite lådor jag kan ställa under det där man kan ha blöjor och sånt nödvändigt. Ska åka till IKEA och kika på såna där burkar man hänger på sidorna också.
Sen ska jag hitta någon fin bild att sätta på undersidan av skåpet som bebisen kan kika på när man byter.
Och så ska jag rensa nedersta hyllan där också som får bli bebisens, med allt som kan behövas.
Mycket att göra, men bara roliga saker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0