Nya böcker

Jag börjar bli lite tokig här hemma, jag har slut på faktaböcker att läsa.
Jag har läst alla mina som jag har minst tre gånger. Jag vill köpa nya men det är så dumt att köpa böcker till ordinarie pris. Jag får helt enkelt vänta till bokrean, eller gå och låna på bibblan.
Men jag är så fruktansvärt dålig på att minnas när de ska lämnas in. Dessutom om det är en bra bok vill man ju behålla den. Jag får kanske ta en dag och gå ner och sätta mig där och läsa utan att låna hem böcker.
Idag har jag det extra trist, inga lektioner att hålla.
Det är höstlov och tristessen för mig är enorm. Vi ska väl sätta oss ner och planera nästa veckas kurser men det känns som det är långt kvar tills dess.
Och vi har ju typ klart för oss vad som ska göras redan så.
Däremot ska vi börja planera inför en julavslutning för kurserna. Det ska bli någon slags fest är det tänkt.
Men vi måste ju ha jultema och hitta på något skoj. Jag tycker det är hemskt skoj att planera fester för andra så det ser jag fram emot. Det får inte dra iväg för mycket i omkostnader bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0