Nu har man blivit tant på riktigt!

Jag har insett att jag nog är ganska tantig av mig!
Om man bara tar faktan så här på en listan blir det väldigt tydligt.
  • Tv program som jag ser mycket fram emot, vetenskapens värld, allt för sverige, en idiot på resa, nyheterna?!, och när tillfälle bjuds engelska trädgårdar samt dokumentärer.
  • Har svårt att låta bli att lösa korsord om jag har det hemma.
  • Dansar socialdans, ganska tantigt enligt alla förutom de som gör det.
  • Läser romaner.
  • Bakar nästan alltid ist för att köpa fikabröd.
  • Lagar mat från grunden.
  • Städar nitiskt.
  • Pysslar.
Och mycket mycket mer, men jag gillar verkligen att vara på det här sättet!
Mycket hellre det än att ödsla massa tid på onödiga saker som krogen eller hemmafester där folk dricker för mycket.
Mycket hellre än att skvallra och bara gilla det alla andra gör.
Jag trivs helt enkelt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0