Mjölkglas

Haha ja roligare kan man knappast ha. Bebisen har ju varit väldigt aktiv när det kommer till respons från yttre stimuli.
Och nu när jag ställde ett mjölkglas på magen så var han väldigt pigg på att sparka på det. Hela glaset gungade och guppade runt på magen. Antagligen för att det blev lite kallt också.
Det är samma sak när Jens pratar med magen, då blir det sparkar och han ålar runt.
När jag pratar och klappar så rör han också mycket på sig. Men om jag sjunger blir han still.
Han är väldigt kvällsaktiv bebisen iaf, han blir piggast mellan tio och tre på natten.
Det kan ju bli spännande när han kommer ut sen.
Nattuggla som mamma. Stackars Jens sen när han ska vara pappaledig.
Men det ska vi nog hinna åtgärda tills dess hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så roligt att känna hur bebisen lever om. :-)

2011-11-11 @ 12:54:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0