Min kisse

Måste visa min "övningsbebis" min katt Misse.
Det finns nog inte snällare och konstigare katt än honom. Jag tog hand om honom när jag var 13 år när jag hittade honom ute, undernärd och livrädd.
Han vill gärna vara med och sitta i knät när man sitter vid bordet och pratar med lite folk. men han sitter inte på rumpan och benen som en vanlig katt utan han sitter på ryggslutet. Benen spretar och katten spinner. Så kan han sitta bra länge bara han får vara med.
Nu har han till och med fått hjälp av min mage som ryggstöd.

Kommentarer
Postat av: hanna - mamma till milton

haha vilken otroligt härlig bild - och katt :D

2011-11-08 @ 15:52:48
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0