Måndag igen

Idag har vi haft lite saker att göra som vanligt, eller ja Jens har haft lite att göra för jag är ju ungefär lika rörlig som en full jultomte.
Han var ner och hämtade min medicin på apoteket, han fick gå på tre apotek för att de två första inte hade den inne. De tyckte att de kunde beställa den så de hade den imorgon men det tyckte inte Jens lät som en bra idé att jag skulle vara utan bricanylen i en hel dag och en natt.
Sen så lämnade han in moderskapsintyget också. Så nu får man se hur lång tid det tar innan man får svarsbrev ifrån dem.
Idag har jag ruskigt ont i ryggen av någon anledning.
Det är riktigt tröttsamt att ha ont hela tiden. Jag sover som en gris när jag väl somnar och sover i tio timmar minst åt gången. Jag är himla glad att jag slipper springa på toa på natten iaf.
Och varje gång Jens vänder sig i sängen åt mitt håll så skriker jag rakt ut. För oftast så rullar han över på min rygg.
Jag har aldrig vaknat av det tidigare men iom att jag har ont så reagerar jag otroligt mycket på det fast jag sover.
Skulle hemskt gärna vilja ha en ny säng, men ett vi har inte riktigt pengar till det ännu eftersom vi inte vet hur min ekonomi ser ut ännu. Två hur fasen skulle vi få upp en ny säng till lägenheten?
Jag kan ju inte bära.
Den vi har nu är bara 120 :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0