Målat

Idag har jag spenderat dagen på golvet, sittandes.
Har målat hela dagen nästan, på en tavla som ska hänga i barnrummet.
Afrikanskt tema, med djur. Jag har grundat hela tavlan nu, men det kommer bli mycket pill med den och den måste ju torka mellan varven.
Det blir ju inte så bra om man kletar på så att det blandar sig.
Men jag känner på mig att jag kommer bli missnöjd med den och att den aldrig kommer hamna på väggen.
Får se ifall jag lägger upp en bild på grunden sen.
Jag blir ju lite trött på mig själv att jag måste ha så höga kvar på allt jag gör. Speciellt när det kommer till sång och målning.
Nu ska jag kika på så mycket bättre och se ifall det verkar nå vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0