Lugnat sig lite

Nu börjar det avta med värkarna.
Har ett par stycken i timmen nu bara, verkar som folk åker in för så lite om man läser på nätet men jag ska ju ha opåverkad tapp så jag tror det är rätt lugnt.
Och mensvärkssmärtan har lugnat ner sig också. De har börjat få normal karaktär igen med att magen blir hård med att det inte gör ont. Men jag kan verkligen inte sova ändå, är helt slut i kroppen men jag kan inte somna.
Och jag orkar inte vara orolig på något sätt.
Folk har ju sagt att man vet när det är på riktigt. Och det tycker jag inte att det är än.
Och bebisen mår ju bra, han sparkar och vänder på sig.
Nu återstår det att se hur det går närmsta timmarna och dagarna. Tror det är rätt avgörande för hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0