Lördagskväll

Oj vad jag har ätit idag, först fikade vi med apelsin och chokladkaka som jag bakat.
Sen så åt vi lax och ris med sås, sen till efterrätt så blev det amerikanska pannkakor med glass, banan och lönnsirap. Det var mumsigt men man är lite mätt.
Mamma och pappa tog med sig alla saker också. Jag fick även lite hemmagjord körsbärssylt som mamma tog med.
Det har börjat trycka lite nedåt igen nu på kvällen. Och jag fick lite ont i ryggen av att sitta i köket också men inte så farligt.
Jag ska ta och fota alla saker som vi fick hit också.
Och just det det var mer saker ändå, lite kläder, ett par babybadbyxor och massor av filtar och täcken.
Mamma och pappa fixade även en spjälsäng som de ska ha hemma hos sig när vi kommer på besök.
Nu sitter jag och småsneglar på benjamin buttons, himla bra film faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0