kvällsont

Jag blir tokig snart, får aldrig slappna av nog så att jag kan gå och lägga mig.
Gör alltid ont någonstans, måste byta ställning när jag ligger och sitter hela tiden för att det gör ont.
Just nu ligger kotten och spänner ut magen allt vad han har, plus höften gör ont samt det kliar i benen och ryggen gör ont.
Och så fort jag lägger mig börjar det göra ont i höften, det funkar en stund sen måste jag byta sida för att det gör för ont. Och så börjar det om igen.
Revbenen har gjort förbaskat ont under kvällen men det har gett med sig lite nu i alla fall.
Imorgon ska jag skjutsa Jens. Jag ska springa och kika lite och planera lite julklappar också när jag ändå är i stan.
Det är alltid roligare att ge bort saker man tänkt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0