Julklappar

Idag har jag varit och handlat lite juklappar.
Jens var på arbetsintervju så jag passade även på att köpa en till honom :)
Det är sällan vi är ifrån varandra så det är inte helt lätt att hitta tid att göra något lite i hemlighet.
Sen så hasade vi runt och kollade i lite affärer, skönt att få röra lite på sig i lagom takt.
Jag fick dock sätta mig ner ett par gånger för att vila men det får man väl stå ut med. Hade inte så mycket sammandragningar som på kvällarna heller. Så det var rätt lugnt.
Jens köpte en julklapp till mig också, men jag var med så jag fick se vad det var.
Han fick bara köpa den om han lovade att köpa en annan som var en överraskning också. Lite roligt ska man väl ha, tyckte han var en riktig fuskis men nu vet jag iaf att jag får en sak jag verkligen vill ha.
Bebisen sparkar och har sig i magen, man riktigt ser hur fötterna susar runt uppe på magen.
Det går bara inte att missa, vissa som sitter brevid mig ser det också utan att jag påpekat något.
Imorgon har jag kör igen, vi har ju konsert på söndag så det är sista repet innan dess.
Det är första gången Jens ska höra mig sjunga på en ordentlig tillställning. Han hör ju mest hur jag sjunger i bilen när jag kör annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0