Inget att göra

Idag är en sån där dag när jag inte har något att göra, alls.
Det händer inte ofta men när det sker så kliar det i fingrarna. Nååågot måste det ju finnas att göra.
Städa behövs verkligen inte, det gjorde vi senast igår. Inklusive allt pillstädande med fönsterputs osv.
Baka, ja kanske men det är fullt i frysen :S
Måla, nej jag har ingen inspiration idag. Jag skulle vilja sätta mig och fixa med vimplar till barnrummet men jag har inget tyg som är passande. Skulle vilja åka och köpa men jag har inte råd just nu.
Har fortfarande inte fått klartecken från försäkringskassan, trots att jag varit hemma i ca en månad. För de ska bara komplettera allt hela tiden.
Först var det vad jag gjort dagen innan jag anmälde mig, och sen var allt toppen ett tag. Men sen så vill de komplettera läkarintyget. Det är så störtande att de inte fixar allt på en gång. Men allt för att undvika arbete i onödan tydligen. Sen om folks ekonomi får ta stryk så är det skitsamma.
Imorgon är det dock föräldragrupp, den ser jag iaf fram emot. Och så är det kurserna också, det blir också skoj.
Jag skulle kunnat gå och simma om det inte varit kurser imorgon dock.
Jag vågara inte det nu för att jag vet aldrig om höften håller för två dagar i rörelse på raken.
Jag funderade på att sortera kläderna i garderoben men det känns nästan onödigt då det bara är några veckor kvar tills jag ev kan ha kläderna igen.
Dryg dag idag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0