Idag

Hmm nu ska vi se vad jag har att göra idag.
Först så har jag friserat Jens, för han ska på arbetsintervju.
Sen så ska vi åka till stan och han ska till företaget och jag ska lulla runt som en annan tjockis i centrum och fundera ut lite julklappar. Jag tycker jag sprungit i alla butiker en gång redan men jag får väl göra det igen.
Trodde ju att jag inte skulle åka dit så snart ingen, men han blev kallad igen. Så vad gör man när han inte har körkort ännu.
Jag får se ifall vi åker till någon barnbutik och kikar ifall det finns några bra priser på bilbarnstolar också.
Systerns kompis hade slängt! ett babyskydd precis. Så hon hade inget att sälja. Det var ju lite synd men vad gör man.
Sol ute idag för första gången på säkert en vecka, eller ja lite sol då och då i alla fall. Så då ä det ju typiskt att man ska gå inne hela dagen nästan. Kotten verkar ha lugnat ner sig en aning nu iaf, vänt sig med huvudet nedåt och spänner inte lite mycket ut i magen. Fast precis nu har han hicka, det är faktiskt ganska irriterande. Nästan lika illa som när man har det själv.
Jag blir väldigt störd av det :S
Så fort jag äter något har han en tendens att börja hicka. Nu har jag druckit en kopp te och vips satte det igång.
Sen får man se vad vi hittar på när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0