Idag får jag hjälp :D

Gud vad skönt det ska bli att få lite hjälp med alla krämpor!
Idag har jag tid hos sjukgymnast. Det finns en väldigt lång lista med krämpor som jag känner av.
Skulle tippa på att det mesta beror på snedbelastning under lång tid.
Jag har säkert snedbelastat när jag dansat också.
Här är iaf listan.
  • Bröstryggen, antagligen låsningar.
  • Ländryggen
  • Foglossning
  • Nerv i kläm i höger foten, antagligen.
  • Ischias
  • Låsningar i revbenen, mest på höger sida fram.
Som sagt, det är en del. Jag vet inte ens om jag minns allt nu heller.
För så fort jag inte har ont glömmer jag att jag haft ont.
Men det som är mest jobbigt är nog ryggen med revben plus foten. Så typ allt då :S
Nu får man se hur mycket de kan reda ut av allt det dryga och hur många gånger det kommer ta, och hur mycket jag ska träna hemma. Det är ju inte helt lätt att träna nu dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0