Hur bantningen gick förra gången

Satt och kikade igenom gamla bilder, och jag måste säga att jag var så himla duktig på att gå ner i vikt sist jag försökte. Kom att tänka på det för att nu väger jag lika mycket som jag max har gjort innan jag blev gravid.
Så jag är på min absolut högsta vikt nu och jag lär gå över den.
Men den här gången har jag iaf en bra ursäkt ^^
Tänkte att jag skulle visa er hur fint det kan gå om man bara vill.
Den första bilden är min maxvikt, en riktig mardrömsbild :S
Och efter några månader av omläggning av maten och mer träning så blev resultatet detta, tänkte att jag tar en bild med samma tröja så ni ser vilken skillnad det blev! Kanske inte snygg bild nån av dem men det skiter jag i ^^
Skillnaden mellan bilderna är 16 kg.
Efter ytterligare några månader hade jag byggt muskler och fått en bränna.
Jag vet att jag kan, och jag ska göra det igen.
De här bilderna är verkligen peppande för mig, för att jag minns att det faktiskt inte var så svårt.
Det är bara att röra på sig och käka rätt och mindre än vad man förbrukar!
Jag ska komma i mina smaljeans igen, jag gick från strl 42 till 34-36 förra gången.
Och det är de jeansen jag ska trassla på mig igen sen, jag har ett färdigt mål uppsatt.
Och oj vad bra jag mådde!
Var snäll med kommentarerna också förresten, jag vet att jag var tjock!
Men jag gjorde något åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0