Gnäll gnäll

Gud vad härligt!
Det tog cirka 30 minuter innan min höft började göra svinont idag.
Det gör ont att sitta, ligga och stå.
Och vad gjorde jag igår, ptja inte mycket alls när det kommer till att springa runt iaf.
Jag städade lite och diskade och vattnade blommorna bara.
Det är främst i de bakre fogarna det gör ont, i svanken.
Och vi skulle ha tvättat idag, men se det gick inte! För att det har gått en säkring i tvättstugan. Jens gick upp sex i morse för att gå upp och tvätta men det blev inget av det ändå.
Så det är ju lite irriterande, jag skulle vilja ha en egen tvättmaskin men det kostar massa pengar och får inte riktigt plats i lägenhetens badrum heller, inte utan att det blir väldigt trångt.
Och idag ska vi gå till affären, eller ja jag ska försöka följa med i alla fall. Men jag tror det ska gå, bara jag går sakta. Det är ju bara några hundra meter dit som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0