Gamla bilder

Oj vad sugen jag blev på att börja träna igen när jag kikade igenom mina gamla bilder från innan jag blev gravid.
Det är verkligen skillnad. Men jag tror inte alls att det är omöjligt att bli vältränad och smal igen.
Jag ska bara inte bli en av de där som bär på bebisvikten i flera år efter man har fött. Det blir långa promenader och simmning, träna hemma när man får några minuter över och äta rätt.
Så fort kotten är ute och jag är färdigläkt och återhämtad.
Det är så lätt att man faller i fällan att bara goffa i sig hela graviditeten och sen fortsätta när man ammar. Men jag har inte trillat i den första fällan än så jag hoppas jag slipper det alls.
Lite mer än vanligt har jag väl unnat mig, mer än när jag tränar hårt iaf. Och jag har förlorat oerhört mycket muskler nu också, men det kan komma till min fördel sen. För då blir det lätt att bli smal på riktigt.
Det har jag inte kunnat bli tidigare för att jag haft för mycket muskler. Jag har sett ganska stor ut även fast jag inte haft knappt något fett på kroppen.
Och jag mätte mig idag på skoj, jag har samma bystmått som midjemått just nu. Känns ju sådär :P
Det är bara svanken som gör att magen ser större ut, annars är jag som en tub.
Men det är ganska spännande att se hur kroppen förändras, på gott och ont.
Sen jag satte mig i soffan idag så har kotten ålat runt som värsta galningen, man ser rörelser hela tiden, kroppsdelar som kommer ut och spänner ut magen och åker runt.
Jens satt med handen på magen och bebisen sparkade på honom ett par gånger. Det börjar blir riktigt skoj att bara titta på mage och gissa vad han gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0