Fortfarande sammandragningar

Det har fortfarande inte gett med sig.
Ringde in till förlossningen och hon jag pratade med var först väldigt säker på att jag inte skulle in för så kunde det minsann vara och jag hade ju opåverkad tapp.
Men efter hon kollat på mina slingor och pratat lite mer med mig så började hon ändra sig.
Jag fick mer bricanyl utskrivet och ska ringa igen om det blir värre.
Men vad fasen är värre då?
Värre än det jag har nu eller när jag åkte in sist? Eller värre än det jag hade när jag var inne?
Fick inte direkt några raka svar av henne alls.
Jag försökte få reda på hur snabbt tappen kunde bli påverkad men det kunde hon inte svara på heller.
Jag fick heller inte något direkt svar på hur det kommer sig att det gör ont fast jag äter bricanyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0