Fixering?!

Och där kom det där trycker igen, jag tror minsann vår lilla kotte försöker fixera sig.
Det är ganska stort tryck nedåt, samt tryck åt sidorna mot bäckenbenen.
Känns som man satt sig på en boll ungefär.
Det försvann ju i några dagar men är nu tillbaka igen, precis nu kom det.
Nu får man se hur länge det fortsätter. Börjar mer och mer misstänka att vår bebis kommer kika ut tidigare än beräknat.
Bara han stannar tills 36 veckor så är det väl okej.
Jag vill inte ha innan dess, men dit är det ju knappt en månad.
Allra helst vill jag inte ha innan nyår. Jag vill att han ska vara född tidigt på året inte sent.
Men man börjar ju fundera när han försöker fixera sig redan.

Kommentarer
Postat av: hanna - mamma till milton

Fixering behöver inte betyda att han kommer snart. Vill inte göra dig ledsen men min son fixerade sig i vecka 34 men föddes två veckor över tiden... Så det kan dröja länge än. Till och med barnmorskan trodde att vår son skulle komma lite tidigare men tji fick vi alla...

2011-11-09 @ 13:28:34
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag blir bara glad om han inte kommer tidigt :)

Jag vill åtminstone ha kvar honom till efter nyår!

2011-11-09 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0