Besök idag

Idag kommer mamma och pappa hit och fikar och ev äter middag.
Anledningen är att de ska komma hit med ett skötbord och två bilbarnstolar. Det ska bli skönt att få hit dem sakerna nu för att det börjar ju faktiskt inte så lång tid kvar innan kotten dimper ner.
Igår hade jag ju väldigt tryck nedåt bakåt. Det blev bättre när jag badade och gungade lite på höfterna. Men redan nu idag känner jag att han är på väg ner igen.
Känns nästan som man sitter på en boll. Men jag ska försöka ta det lugnt idag och inte gå så mycket, han sjunker ner lite mer när jag är uppe och går mycket så det är nog smart att undvika det.
Ifall det fortsätter såhär ska jag ringa barnmorskan på måndag och höra ifall hon tycker att jag ska åka in och kika så livmodertappen inte är påverkad.
Men idag har jag lite att göra iaf, jag ska baka lite men jag ska försöka slippa springa till affären. Jag får helt enkelt se om Jens har lust att göra det åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0