Besök av päronen

Idag var mamma och pappa här, de kom hem från Thailand igår.
Vi fikade lite och åt mat och fikade igen.
Det blev kallops till middag, både jag, jens och mamma lagade mat. Jag orkade dock inte så länge.
Det känns mycket i fogarna nu när jag står upp ett längre tag eller om jag anstränger mig.
Sen blev det lussefika med lussebullar och glögg och pepparkakor. De skulle ju kommit imorgon egentligen men det ska tydligen bli snöstorm, då är det ju inte helt skoj att sitta och köra i en timme.
Vi fick massa saker också, parfym och hudlotion som funkar på oss bägge, jag fick mascara och kläder. Jens fick också lite kläder, vi fick även jeans som passar oss bägge. Det var tur för Jens har fått nytt jobb och har inga hela jeans kvar.
Och rökelse fick vi med, lite ljus och tvål.
Sen lite barnkläder, ska fota dem snart och lägga upp. Lite roligt att ha lite barnkläder som ingen annan har här.
Nästan som julafton här idag alltså.
Kul att få något annat att göra och tänka på än att ha ont och trassel med alfakassan osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0