Äntligen!

Idag ringde dem från sjukgymnasten!
Jag har en tid nästa onsdag, det behövs verkligen.
Men det tog nästan en månad innan jag fick komma dit, störtlöjligt egentligen. Sjukt att det ska behöva ta så lång tid.
Jag hade ju lika gärna kunna hunnit föda innan jag fått hjälp.
Idag har sammandragningarna varit helt hanterbara faktiskt. Ingen fara alls direkt.
Tog medicinen så fort jag vaknade imorse. Ska se hur det blir när den börjar gå ur om nån timme.
Jag brukar känna på mig om jag behöver mer eller om det klarar sig. Hitils har jag klarat mig en natt utan men inga dagar.
Det är ju efter behov jag ska äta den också.
Men vill helst inte eftersom jag får så mycket biverkningar.
Hade sista föräldragruppen idag också, några från familjerådgivningen kom dit och pratade i en timme. Det tycker jag var 45 minuter för mycket. Hade varit mycket roligare att prata om annat. De hade ju inte direkt något vettigt att säga utan mest ordbajsade i en timme.
Synd på sista gången sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0