Spännis

Jag skulle ju önska att det var magmusklerna som jobbade när man har sammandragningar.
För då skulle jag ha sexpack när kotten kommer ut!
Nu har jag haft EN sammandragning sen igår på morgonen. Börjar bli lite öm nu.
Jag hittar ingen vettig info på vad det kan bero på dock. Jag tror inte det är för lite fostervatten för jag känner inte konturen av bebisen och jag tror inte det är preklapsi för jag mår bra i övrigt.
Bara väldigt spänd.
Om det fortsätter så ska jag ringa förlossningen eller min barnmorska tror jag.
I natt drömde jag om att jag inte hade någon mage längre och att jag var ute och sprang.
Tror jag saknar att kunna röra på mig.
Det började nyss snöa här också, enligt prognosen skulle det göra det i tre dagar. Man kan ju hoppas på att det blir så. Då blir det lite juligt ute iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0