Sovit en stund

Jag fick några timmars sömn i "natt" iaf. Jag somnade vid 9.30 och sov i tre timmar.
Jag vaknade och kunde inte somna om. Jag försökte verkligen sova mer i ca 40 minuter men det var omöjligt.
På morgonen innan jag somnade duschade jag och städade badkaret.
Det var inte helt lätt med den här magen kan jag säga. Fick lov att sätta mig på knä och skrubba.
Och fast jag satt ner på knä blev jag helt flåsig ändå, förstår inte hur det kan vara så jobbigt med såna saker jag aldrig har reflekterat över när jag gjort dem förr.
Nu är det som ett jäkla träningspass att ta sig ur soffan bara.
Undrar verkligen om det går över efter man har fött direkt eller om det håller i sig i flera månader efteråt också.
Jag menar hur sjutton ska man orka konka runt på ett barn när man inte ens kan ta sig ur soffan eller städa ett badkar på ett normalt sätt :S

Kommentarer
Postat av: hanna - mamma till milton

hej. vad jobbigt med foglossning :( jag hade det från vecka 8 och blev heltidssjukskriven... passa verkligen på att vila. du kan ju göra det värre genom att göra avancerade rörelser... har du fått en bra sjukgymnast? jag hade en underbar. vet dock inte var du bor, så det kanske inte är lönt att rekomendera henne.

min foglossning försvann när bebis fixerade sig, hoppas du är med om samma. lycka till när bebisen tittar ut :)

2011-12-05 @ 10:26:19
URL: http://hannasfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0