Sova ut?

Nej det kan jag fetglömma. Jag tänkte att idag ska jag sova länge och vila ordentligt.
Det gick inte bra alls, vaknade när Jens gick upp. Men jag lyckades somna om i kanske 30 minuter sen vaknade jag och hade superont i höften. Hur jag än låg så gjorde det svinont.
Antar att det är straffet för att jag var uppe och gick igår. Vi åkte ju till affären och det var tydligen mer än vad min höft orkade med egentligen.
Jag fick helt enkelt gå upp, trots att jag var supertrött för att sätta mig i soffan. Det gör numera ont att sitta här med men inte lika ont som att ligga i sängen.
Och jag kan ju skifta ganska bra i sittlägen här också. Vänder och vrider mig kanske fyra gånger i timmen. Annars blir det olidligt att sitta här också. Antingen domnar benen bort eller så börjar höften eller ryggen att göra ont. Alltid är det något.
Nu när jag vaknade hade jag helt vansinnig klåda också, har rivit så jag är helt röd på hela kroppen. Kunde knappt sluta klia så jag kunde bre mackor till frukost. Hemskt är det när det kliar så.
Värst är det på ryggen, armarna och benen.
Jag har lite saker att göra idag, ska tex slå in sista julklapparna så vi kan ta med dem till mamma och pappa när vi åker. Jag är lite rädd att jag ska glömma BB väskan, det vore grymt jobbigt.
Jag måste egentligen ladda batterierna i kameran också, så inte de tar slut mitt under allt ståhej. Det vore väldigt trist. Jens har ju ifs sin telefon men det blir ju inte lika bra bilder.
Men jag får dosera ut vad jag ska vara uppe och fixa. Så jag inte blir helt slut i höften, direkt jag gör för mycket så blir jag ju helt sittande. Det är nästan det värsta som finns, att inte kunna hämta saker men att man verkligen behöver fixa en massor. Otroligt handikappande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0