Sömnlös igen

Jag blir tokig på det här, jag blir inte trött.
Och jag sover inte mycket heller egentligen, får ingen direkt djupsömn för så fort jag rör på mig vaknar jag för att det gör ont. Eller så fort Jens rör sig eller snarkar till.
Otroligt tröttsamt i längden.
Det vore ju mer vettigt att sova på natten och vakna på morgonen i någorlunda tid. Nu får jag mest hoppas på att jag kan sova länge på morgonen för att få tillräckligt med sömn.
Jag sover väl i snitt fem sex timmar per natt.
För någon vecka sen däckade jag lungt i 9-10 timmar per gång. Men inte nu längre.
Läste på en sida att det kan vara för att man ställer in kroppen på vad bebisen kan kräva. Alltså sova lite och vakna ofta. Man får väl se antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0