Sista inköpen!

Idag åkte vi till Västerås och handlade lite. Vi hade några viktiga saker kvar att köpa.
Och bilen höll som tur var, samt att jag lyckades gå hela tiden. Med en massor av pauser dock men det gick iaf.
Envis som sjutton är jag men det lönar sig ibland!
Vi köpte en bilbarnstol med bas!
En BRIO Primo, det var kampanjpris på dem så den kostade bara 1200, snacka om tur.
Jag ville köpa en blå eller svart men Jens tyckte den röda var finare, trots att det blir en pojk.
Så det fick bli en röd.


Och jag köpte allt som behövdes till skötbordet också, skötbädd som blev en Pingu. Jag ville ha en ljusblå men Jens tyckte grå var finare.
Vi fick även tag på blöjhinken till slut! Den var ju gratis så det var ju bra.
Och så köpte vi små lådor att ha under bädden också, där har jag stoppat lite ombyten, handdukar, tvättlappar och annat smått och gott.
Och så fick det bli en grej att hänga på sidan som man kan stoppa sånt som man måste ha nära till hands. I skåpet ovanför så är nedersta hyllan bebisens också, där står det tvättservetter och blöjor.
Vi ska försöka hitta en rulllåda med lock på som man kan ha blöjor i att ha under skötbordet också, men vi visste inte riktigt måttet på det så vi köpte ingen idag.
Och så ska jag sätta upp en bild under skåpet som han kan kika på när han ligger ner. Och så sätta upp några gosedjur eller liknande på tyget som blir lite färgglatt.
Jag är himla nöjd faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0