Ont igen

Mjahapp så länge höll sig smärtan borta!
Blir att ringa sjukgymnasten på måndag igen, det brinner i ryggen på mig.
Och höften också, men den går ju inte att göra så himla mycket åt.
Idag har jag lyckats diska under stor pina sen skrev jag klart julkorten och skickade iväg en present till min bror som fyller år nu på måndag.
Jens är just nu i affären och försöker tillgodose mina cravings för idag.
Idag är jag sötsugen som sjutton. Antagligen för att jag inte får sova ordentligt.
Imorgon är det helt ledigt, har inget planerat alls. Men på söndag är det avslutning med våra danselever.
Tre timmar dans med fox och bugg blandat som när man går ut, så att de ska få smaka på hur det är att gå ut och dansa.
Det ska bli riktigt skoj. Barnen ska ha en kort uppvisning också, bara 30-40 sek men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0