Fint väder!

Väldigt fint väder ute idag!
Snön låg kvar och jag hoppas att den gör det i några veckor till iaf. Idag kommer min syster hit och vi ska ner på stan och kika lite. Sen blir det middag.
Sammandragningarna har inte gett med sig än dock. Så får väl ta det lite lugnt.
Och idag fick jag reda på att jag vann en tävling så jag ska få kolla på lucia i Sala silvergruva!
Det var ju verkligen roligt, men det är på lördag så jag får hoppas på att inte förlossningen drar igång innan dess!
Men två dar till lär jag väl klara mig hoppas jag.
Ska även få hjälp att fixa bilen på lördag, kopplingen har ju lagt av helt.
Och på söndag ska jag försöka komma iväg till Avesta på julmarknad. Mycket att göra men bara roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0