Den nya veckan

Jag fick totalt hjärnsläpp igår och fotade inte magen! Det ska göras idag!
Jag var iväg på avslutningen för våra danselever. Barnen hade uppvisning och fick applåder. Jag är så stolt över dem!
Sen var det en snabbgenomgång på fox med några av våra buggelever och sen danskväll i några timmar.
Det dök upp lite oväntat besök från dansvärlden så det var ju toppenskoj.
Det enda man kan klaga på är bristen på elever som dök upp. Men det var ju julmarknad samt andra advent. Så man kan ju förstå att folk är upptagna. Det blir nog mer drag till vårens avslutning, då har vi ju fler elever också.
Jag fick skjuts hem för när jag hade promenerat runt där inne ett tag så kunde jag nästan inte gå, trots foglossningsbältet. När jag kom hem hade jag fruktansvärt ont.
Imorgon ska jag ringa och boka ny tid hos sjukgymnasten och begära ut ett par kryckor. Jag kan ju inte ha det så här.
Idag ringde jag även till fk och fick veta att min sjukskrivning gått igenom.
Snacka om lycka, så skönt att veta att allt funkar. Och jag fick även brev hem från a-kassan om att min överklagan kommit in, nu har de två veckor på sig att ta ett nytt beslut. Om de avslår igen fast jag har allt jag ska ha så blir det att dra det vidare ytterligare ett steg. Men så himla korkade kan de ju inte vara.
Och så ska jag få bilen lagad av en snäll elev på kursen. Kopplingen har ju pajjat, det är inte så lyckat när man bor i en småstad utan barnbutik och man måste köpa saker tills bebisen kommer.
Senare ikväll när jag tar mig upp ur soffan så ska jag fota magen och lägga in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0