Blörk

Alltså jag blir så trött ibland, i natt har jag sovit i fyra timmar. Sen vaknade jag av att jag nästan kräktes.
Magmunnen verkar inte stänga riktigt tätt.
Så jag gick upp vid fem och satte mig i soffan med hopp om att det skulle gå över om jag satt upp istället.
Men icke, det går inte över. Är illamående och trött och har sammandragningar.
Ska nog försöka sova en stund till på förmiddagen om jag kan. Om det fortsätter så här kan jag inte lägga mig ner ens. Hinken står på en armslängds avstånd ifall att. Jag är ju inte direkt snabb så jag vågar inte riskera att behöva springa till toaletten.
Idag hoppas jag att bilen äntligen blir klar så jag kan åka hem till päronen och tycka synd om mig själv där ett tag. Då får jag i alla fall något att göra. Förbereda lite inför jul och Jens får lite avlastning från hunden som han fått sköta helt själv senaste månderna för att jag inte kan gå.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan verkligen rekommendera gaviscon mot halsbränna och illamående! Jag brukar få hemsk halsbränna så jag mår illa på kvällen, när jag lägger mig känns det som att magmunnen öppnar sig. Jätteäckligt och har hållit mig vaken många nätter... Men sen jag började med gaviscon slipper jag besvären och sover bättre!

2011-12-21 @ 08:54:11
URL: http://fairfriday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0