Vi börjar från början!

Här är jag!
Jag är 24 år gammal och bosatt i Sala i västmanland. Jag flyttade hit eftersom jag och min kille ville flytta ihop snabbt och det var enkelt att få lägenhet här. Anledningen till den snabba flytten var att vi bodde så långt ifrån varandra.
Jag bodde ute i skärgården i Stockholm och han bodde i Uppsala.
Det blev på tok för långt för att kunna ses normalt om vi skulle jobba båda två.
Dessutom har han inget körkort vilket ställde till det ytterligare.
Men nu har vi som sagt hamnat i Sala, en fantastiskt vacker stad faktiskt. Massor av gamla hus och stora parker. En hel del stigar att utforska i skogen för mig och hunden och vi trivs himla bra här.
På bilden är jag gravid, men jag vet inte om det. Den är tagen av min sambo efter att jag har varit hårmodell och blivit fotad i studio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0