Upptagen värre!

Jösses vad mycket jag har haft att stå i de senaste dagarna.
Har varit nere på mässan hela dagarna i två dar nu, ska dit imorgon igen.
Har lite uppträdanden med dans för att locka folk osv också.
Men det sliter ganska mycket på min gravida kropp att dansa på asfalt, sliter nog ganska mycket på alla som dansar där ifs, det är inte direkt drömunderlaget.
Det är riktigt många som är intresserade av våra nya kurser, även företag och kommunen. Så det känns ju väldigt roligt faktiskt. Äntligen får jag jobba med min hobby på nästan heltid.
Hoppas bara att jag kan fortsätta vara smidig med allt större mage, men jag vet att många som dansat långt in i åttonde månaden. Det skulle ju vara trevligt.
Men undervisa kan jag ju göra hur stor jag än blir egentligen!
Nu ska det bli lite sömn så man orkar med nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0