Pojken blir livligare

Ja jäklar vad han börjat göra väsen av sig nu.
Om jag lägger händerna emot magen är han där nästan direkt och ska buffas och sparkas.
Det börjar bli ordentliga sparkar nu, starkare för varje dag som går.
Nu är nästan alla gravidkrämpor borta, förutom att det dykt upp några nya.
Lite sura uppstötningar tex, det är ju inte så fresch kanske men det har hänt ett par gånger bara.
Inget jag vill vara med om igen iaf.
Det spänner även lite på magen, musklerna stretchas ju större jag blir.
Sen så har jag upptäckt en annan dum sak, jag kan inte rapa när jag sitter tillbakalutad i soffan.
Det är inte allt för bra, för då börjar jag må illa.
Och så förstår jag inte varför, sen så fort jag reser mig upp så rapar jag.
Jag fattar inte varför jag bara inte kan göra det när jag sitter normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0