Mina cravings!

Tänkte att jag listar upp mina, cravings jag har haft under resans gång.
Jag lär får fler men de här är de som varit mest akuta under de första fem månaderna :)
  • Tomater-, var en av de första som dök upp. Körsbärs eller plommon helst.
  • Mjölk- i mängder, helst tre liter om dagen kunde jag svepa, det var en av sakerna som gjorde att jag testade mig.
  • Piggelin glass- när jag mådde illa i början var det en riktig räddare i nöden.
  • Turkisk peppar- av någon anledning, ingen aning om varför.
  • Lakrisal- samma visa där har ingen aning om varför.
  • Morötter- ja det var ju nyttigt iaf.
  • Salta chips- ingen extrem craving men har fått i mig två påsar. De två godaste jag ätit ^^
Som sagt jag har jag haft ganska många saker jag varit väldigt sugen på.
Har lugnat ner mig nu dock, mjölk är fortfarande väldigt gott dock, samt salmiak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0