Kroppen innan jag blev gravid

Det här är så sjukt att se för mig, jag kommer knappt ihåg att jag såg ut sådär i mars.
Och då tyckte jag att jag behövde gå ner åtminstone fem kilo och få mer muskler.
Men jag lovar och svär att jag ska se ut eller försöka se ut sådär efter jag fött också.
Kanske inte direkt men till sommaren ska jag försöka iaf.
Jag hoppas att jag blir av med mitt babyhull i och med ammningen, men det får man se.
Jag har ju dubblat i bröstregionen också, vilket jag heller inte ser om jag inte kollar på bild.
Konstigt vad man kan bli van med sin nya kropp snabbt.

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Jättefin ju! Konstigt det där hur man aldrig är nöjd när man tränar... He he! :-D

2011-08-21 @ 18:29:50
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0