Konstiga drömmar

Alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag drömmer så sjuka drömmar nu när jag är gravid.
I natt drömde jag att min hund var jättehungrig så jag högg av mitt ben och gav det till hunden så han fick något att äta. Det känns ju inte riktigt helt friskt.
Jag drömmer även att jag ska få en flicka hela tiden, fast vi ska få en pojke.
Jag har nog inte drömt att vi ska få en pojke en enda gång. Väldigt konstigt.
De konstiga drömmarna började samtidigt som jag blev gravid, måste ju vara nå hormonstormar som gör att man blir så himla knasig.
Antingen är det katastrofdrömmar eller bara helt konstiga.
Men jag har inte haft så många mardrömmar iaf, eller så är jag inte så himla lättskrämd när jag sover, för att hugga av sitt eget ben borde ju klassas som mardröm egentligen kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Martina

Drömde oxå tvärt om hela tiden, att det blev en pojke fast det skulle bli flicka, jag var hela tiden bergsäker på att det skulle bli en flicka oxå redan innan vi kollade. Så kanske det blir tvärt emot vad man drömmer ;)

2011-08-20 @ 11:03:24
URL: http://lady-arctic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0