Insomnia pga benhelveten

Alltså snart kommer jag lägga mig på golvet och sparka med armar och ben och skrika som en liten unge!
Jag håller på att förlora förståndet för att det kliar så in i h***te i benen, precis som växtvärk.
Eller rom rls, alltså restles leg syndrome som jag har lite då och då. Men det brukar gå över om man spolar kallvatten på benen eller går upp och går. Inget verkar råda bot på det här.
Det hjälper inte att massera, inte att smörja med kylande gel, inte att duscha eller upp och gå.
Vänster ben är värst just nu känns ungefär som jag har maskar krypande i benhinnorna.
Väldigt charmigt förstås.
Inte kan man sova när det kliar så här förbaskat heller.
Kan inte vara still i mer än två tre sekunder. Sen måste jag röra på mig för att det är olidligt.
Det kan vara kalciumbrist har jag läst förr har jag för mig, men jag dricker ju mjölk som en kalv plus att jag äter vitamintabletter. Måste fråga barnmorskan nästa vecka vad sjutton jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0