Graviditetsproblem

Man upptäcker efterhand att det dyker upp en massor av problem som man aldrig tänkt på tidigare.
  • Som nyss när min sambo fick kolla vad för liten prick jag har på magen, för att det är på fel sida av magen?! Det är alltså på undersidan och jag kan inte se där, inte ens om jag försöker.
    Det går inte ens att flytta på magen för att se, den är ju stenhård.
  • Stå på ett ben är också problematiskt då man har foglossning.


  • Att inte komma på vad man är sugen på, fast suget är otroligt.

  • Rasta hunden är som att springa ett maraton.


  • Att inte kunna lyfta saker som behöver lyftas, väldigt drygt.


  • Man kan inte sova på magen, hur gärna man än vill. 


    Det finns otroligt mycket mer, men det är det jag kommer på såhär på rak arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0