Går på högvarv

Helt plötsligt har jag fått tillbaka min energi.
Jag är vaken tidigare och vill inte sova på kvällen.
Det måste ju betyda att jag är i den bästa delen av graviditeten, som det pratas så mycket om.
När de säger att man strålar.
Och tur är väl det när det är så mycket som ska göras precis nu.
Det är verkligen skoj att få göra det man brinner för samtidigt som jag får uppleva så mycket nytt i livet.
Det är inte så ofta man får vara med om saker som blir över ens förväntningar, iaf inte om man är som mig som har rätt höga förväntningar på allt jag gör eller vad som sker.
När man vet vad man är kapabel till så blir man inte så överraskad när det går ens väg.
Men nu är allt så rätt som det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0