Gaah fötterna

Jag blir så himla trött på mina ben och fötter nu.
Nu är det hälarna som gör ont?!
Så pass att jag inte har lust att stå alls, och även om jag sitter gör de ont.
Inte roligt alls. Benen är också lite svullna. Och så fort jag håller på att slappna av börjar de klia och sticka.
Det känns som jag sprungit runt i högklackat i tre dar, inte bara gått till affären fem minuter bort.
Försökt rulla fötterna på en fotmassage grej jag fick av Jens mamma men det gör så pass ont att det inte går.
Får vila lite först sen rulla igen tror jag. Funderar på att ta ett fotbad, har ett sånt med massage i.
Att jag inte tänkt på det förut :S
Frågan är vad som är skönast, varmt eller kallt vatten.
Jag får testa mig fram helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0