En liten klagan om höften

Jag tänkte spy lite galla över min höft just nu.
Den gör så förbaskat ont. Det känns ungefär som jag har skrapsår i höften.
Svider och pulserar.
Jag har fått foglossning, och den kom med besked.
Det gör ont att sitta, det gör ont att gå, det gör ont att ligga för länge.
Ibland kan jag inte ställa mig upp från sittande och ibland kommer jag inte framåt för jag kan inte sätta ner foten för att det gör så ont.
Ju mer jag rör mig desto mer ont gör det efteråt.
Jag vill inte bli sittande men vad ska man göra, när det gör ont att röra på sig och ännu ondare efteråt.
Visserligen gör det ont att sitta också.
Jag har i alla fall köpt en kudde som ska lindra besvären lite, sover med den i sängen och har den i soffan. En sån där lång som man kan lägga upp benet över.
Hoppas att det inte blir värre, men det lär det bli innan det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0