Dagens mat

Idag blir det makizushi anpassat för lilla mig.
Alltså sushirullar.
Jag gör med gurka, räkor, crabsticks och avokado som fyllning.
Plus att jag har i creme fraiche och wasabi, himla mumsigt.
Det var ett bra tag sen jag gjorde det faktiskt, men det är bland det bästa jag vet.
Man kan ju inte riktigt käka sushi som innan när man är gravid men det här är ett bra sätt.
Sen eftersom jag är så himla saltsugen hela tiden så blir det extra gott :)
Ska se om jag pluttrar upp en bild på skapelsen sen :)

Kommentarer
Postat av: Nathalllie

Jag äter sushi precis som innan varför skulle man inte kunna göra det? Jag åt det även under min förra graviditet och min bm sa att sushi är helt okej =)

2011-08-19 @ 13:07:08
Postat av: Sofie

Jag brukar äta mycket lax sushi och det är inte helt säkert :)

2011-08-19 @ 14:54:10
URL: http://januarikotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0